Praktisk info

Telefontid
Lægen har dagligt telefontid mellem kl. 8.00 og 9.00, hvor du kan ringe og træffe lægen telefonisk.
Konsultation
Konsultation efter aftale. Akut konsultation efter telefonisk henvendelse. Vi gør, hvad vi kan for at overholde den aftalte tid, men af og til kan der forekomme ventetid i akutte tilfælde.
Åben konsultation 
Der er åben konsultation hver dag fra kl. 11.30-12.00, hvor man kan møde op med akutte ting uden tidsbestilling.
Videokonsultation 
Din praktiserende læge kan med Min Læge app’en tilbyde dig en videokonsultation, nu hvor COVID-19 i mange tilfælde forhindrer, at du som normalt, blot kan møde op fysisk ved din læge.Før du kan benytte dig af videokonsultation, skal du have en aftale med din læge, f.eks via telefon eller e-konsultationFor yderligere vejledning.Sådan bruger du Min Læge – Min læge (minlaegeapp.dk)

Tidsbestilling og receptfornyelse

Telefonerne er åbne for medicinbestilling og booking af tider hver dag indtil kl. 12.30, hvor vores lægesekretær sidder klar til at hjælpe dig.

Kommunikation via hjemmesiden

Under menupunktet “Selvbetjening” har du mulighed for at bestille tid, forny recepter, skrive korte spørgsmål til lægen samt læse beskeder fra lægen. Klik på “Selvbetjening” og opret dig som bruger.

Akut sygdom

  • Kl. 08-12.30: Ring så vidt muligt til lægen mellem kl. 8.00-9.00.
  • Kl. 12.30-16: Hvis du har akut brug for lægehjælp, kan du kontakte klinikken på akutnr. 31 76 40 84
  • Kl. 16-08: Kontakt Lægevagten Region Midtjylland på tlf. 70 11 31 31

Når du kommer til skranken, skal du køre dit sygesikringskort gennem kortlæseren. Dette registrerer, at du er ankommet, og fungerer som afregning mellem sygesikringen og os.

Sundhedskort_1